(061) 701-50-69 (099) 001-80-70 обратный звонок
591-058-981

Гарантія

На всі товари, представлені на нашому сайті розповсюджується офіційна гарантій=я сервісних центрів від виробника. Термін гарантійного обслуговування визначається сервісною політикою виробника та вказується на описі кожного товару на сайті, а також у гарантійному талоні на товар.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у товарі проводиться під час продажу товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником експлуатації.

Підтвердження гарантійного обслуговування є гарантійний товар, у якому зазначено гарантійний термін кожного виробу. Також у гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару та дата продажу.

Обмін товару належної якості:

Покупці нашого магазину мають право обмінювати товар належної якості протягом чотирнадціти днів з моменту продажу. Обмін товару провадиться, якщо він не використовувався, я якщо збережено його товарний вигляд, споживчі характеристики, пломби, ярлики, а також товарно-касовий чек, виданий покупцеві разом із проданим товаром.

При цьому повинні бути збережені:

  • повний комплект товару;
  • цілісність та всі компоненти упаковки;
  • ярлики;
  • заводске маркування.

Правила гарантійного обслуговування:

1. Загальні положення

  • Гарантія на проданий товар передбачає безкоштовний ремонт чи заміну на аналогічний товар у разі неможливості ремонту протігом гарантійного терміну;
  • Термін гарантії для кожної позиції товару вказаний у гарантійному талоні;
  • Гарантійне обслуговування товару, гарантія на який підтримується виробником, провадиться у спеціалізованих сервісних центрах (АСЦ Авторизованих Сервісних Центрах). Рекламація товару проводиться відповідно до закону про захист прав споживачів;
  • У разі придбання товару у вигляді комплектуючих ми гарантуємо працездатність кодної з комплектуючих окремо, але не несемо відповідальністі за якість їхньої спільної роботи;
  • Ми не даємо гарантії на сумісність товару, що купується і товару наявного у Покупця, або придбаного ним у третіх осіб;
  • У випадку, якщо Виробником на комплектуючі та складові частини товару встановлені інші (менші) гарантійні терміни (або гарантия відсутня), застосовуються умови гарантиї, встановлені Виробником.

2. Умови прийняття товару на гарантійне обслуговування:

  • Товар приймається на гарантійне обслуговування тієї ж комплектності, в якій він був придбаний;
  • Разом із товаром передається гарантійний талон та дані клієнта;
  • Товар на гарантійне обслуговування приймається на підставі заповненого супровідного листа.

3. Порядок здійснення гарантійного обслуговування:

  • Гарантийне обслуговування здійснюється шляхом тестування (перевірки) завленої несправності товару та при підтвердженні несправності, проведенні гарантійного ремонту (обслуговування);
  • Товар, який був зданий Покупцем до гарантійного відділу, знаходиться на безкоштовному зберіганні;
  • Гарантійний ремонт (в мирну годину) провадиться в строк не більше 45 днів;
  • Видача товару з гарантійного ремонту проводиться у тій комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт;
  • У разі виявлення прихованих дефектів, що мали місце з вини Покупця (Користувача), цей товар підлягає поверненню без проведення гарантійного обслуговування.

4. Підстави для відмови у проведенні гарантійного обслуговування:

Гарантійному обслуговуванню не підлягає:

  • Товар із пошкодженнями спричиненими неналежними умовами транспортування та зберігання, неправильним підключенням, експлуатацією в позаштатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, що має пошкодження внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійного лиха тощо), а також має механічні та термічні пошкодження;
  • Товар, на якому пошкоджено, переклеєно заводські серійні номери;
  • Товар зі слідами спливу та (або) попадання всередину сторонніх предметів, речовин (у тому числі пилу), рідин, комах, а також тих, хто має сторонні написи;
  • Товар зі слідами несанкціонованого втручання та (або) ремонту (сліди розтину, кустарне паяння, сліди заміни елементів тощо);
  • Товар, що має засоби самодіагностики, що  свідчать про неналежні умови експлуатації (датчик удару жорстих дисків тощо);
  • Товар, який отримав дефекти, що виникли в результаті використання неякісних або  які виробили свій ресурс приляддя, що є у Покупця, або придбаних ним у третіх осіб;
  • Інтерфейсні та сполучні кабелі, витратні матеріали (картиджі, дискети, батарейки тощо).

Список сервісних центрів виробників в місті Запоріжжя

ASUS

м. Запоріжжя, «Мікротрон» (Мендер-Сервіс), вул. Правди 41, тел.: (061) 220-93-68

м. Запоріжжя, «Фьюче Електронікс», пр. Леніна 91 , тел.: (061) 213-80-09

м. Запоріжжя, «РОМА-СЕРВІС», пр. Леніна 23, тел.: (061) 212-51-68, 212-51-69

м. Запоріжжя, «Лібра-Лайн», вул. 40 років Радянської України 3, тел.: (061) 212-56-77


ACER

м. Запоріжжя, «Мікротрон» (Мендер-Сервіс), вул. Правди 41, тел.: (061) 220-93-68

м. Запоріжжя, «Фьюче Електронікс», пр. Леніна 91 , тел.: (061) 213-80-09

м. Запоріжжя, «Лібра-Лайн», вул. 40 років Радянської України 3, тел.: (061) 212-56-77


BBK

м. Запоріжжя, «РОМА-СЕРВИС», пр. Леніна 23, тел.: (061) 212-51-68, 212-51-69